[O1] SCHEMAT n75 podłączenie octavia 1 ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JanuszD
    Drive
    • 2012
    • 74

    [O1] SCHEMAT n75 podłączenie octavia 1 ASV

    piramida, ja wiem, że to się nazywa podpierdalanie i nie jest to zbyt uprzejme zachowanie, ale trzeba było przyjrzeć się numerom i 997/112. Ja sam ostatnio dzwoniłem siedząc w robocie, bo po pracownika ktoś przyjechał starą e36 z niezamkniętą maską silnika i wymontowanymi lampami z przodu. Ch*j z nim, ale jakby kogoś potrącił, to przecież ta maska mogłaby człowieka przeciąć na pół. Niebiescy przyjechali w ostatniej chwili zanim odjechał.
  • broda1920
    Drive
    • 2010
    • 69

    #2
    [O1] SCHEMAT n75 podłączenie octavia 1 ASV

    witam mam problem moze ktoś podpowie bo znalazłem wiele wersji schematów na necie chodz mi o podłączenie przewodów na zdj zaznaczyłem dwoma kolorami przewody, umnie jest podłączone kolorem czerwonym tz z fil. powietrza do N18 i pózniej do N75 czy zielonym ma by bo tak jest na wielu schematach tj z filtra pow. do N75 a pózniej z N75 do N18 dodam ze znów sie zaczął załanczać tryb awaryjny , przewody ok, grucha fajnie działa w zakresie, poczysciłem N75 teraz biore sie za przewody tz podłączenie i tu mi coś niepasuje ale to moze niema róznicy czy pierw przewód do N75 czy do N18 dodam jeszcze ze wczora zamieniłem na wersje z zielonym przewodem i było ok , troche przegoniłem , 3 bieg i ogien i tak parenascie razy i niezłapał tryby awaryjnego no ale moze sie tak tylko trafiło
    Załączone pliki

    Komentarz

    • lookashECL
      Rider
      • 2009
      • 416
      • Rapid (NH3)

      #3
      Może masz za małe podcisnienie. Rozszczelniony króciec na vacum pompie.
      Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza albo lepiej podłącz vacuometr.
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz

      Pracuję...